Nakon postavljanja novog signalno-sigurnosnog sustava na zagrebačkom Glavnom kolodvoru, u srijedu 13. ožujka u 8 sati počinju pripremni radovi na obnovi 6,5 km duge dionice od Glavnog do kolodvora Zagreb Klara na pruzi Zagreb GK – Sisak – Novska, a 18. ožujka počinje i sama obnova dionice koja će trajati do 7. travnja.
Vrijednost je radova 80 milijuna kuna, a nakon završetka pruga će biti osposobljena za brzinu od 90 km/h, obavijestili su iz Hrvatskih željeznica.
Vlakovi će u razdoblju od 13. do 17. ožujka 2013. od 8 do 14 sati, te neprekidno od 18. ožujka u 8 sati do 7. travnja u 18 sati putovati preko kolodvora Resnik.
Putnici koji koriste stajalište Odra i kolodvor Zagreb Klara prevozit će se autobusima u kojima će vrijediti HŽ-ove karte za vlak, a prometovat će od željezničkog kolodvora Velika Gorica (zaustavljanje na platou nasuprot kolodvorske zgrade) preko stajališta Odra (zaustavljanje na ugibalištu na glavnoj cesti) do kolodvora Zagreb Klara (zaustavljanje ispred kolodvorske zgrade) i obratno.
Putnici koji imaju mjesečnu, višemjesečnu ili godišnju pretplatnu kartu, a koji tijekom radova neće koristiti željeznički prijevoz, na blagajnama trebaju ovjeriti svoje karte kako bi im HŽ Putnički prijevoz vratio novac za neiskorištena putovanja od dana ovjere.
U prvom tjednu (od 13. do 17. ožujka) tijekom noći izvodit će se radovi na antikorozivnoj zaštiti stupova kontaktne mreže, a tijekom dana (u razdoblju od 8.00 do 14.00 sati) pripremni radovi na dionici. U razdoblju remonta, dakle od 18. ožujka u 8.00 sati do 7. travnja u 18.00 sati, strojno će se mijenjati tampon pruge, radit će se na strojnom reguliranju kolosijeka te nastaviti radovi na antikorozivnoj zaštiti stupova kontaktne mreže.
S obzirom na to da spomenuta dionica velikim dijelom prolazi kroz naseljeno područje Grada Zagreba, a tijekom rada građevinska i pružna mehanizacija uzduž pruge stvarat će buku, Uprava HŽ Infrastrukture moli stanovnike za razumijevanje. Također, ispričavamo se putnicima zbog eventualnih poteškoća na putovanjima zbog posebne regulacije prometa u razdoblju remonta, stoji u priopćenju.
Cak za 90 km/h? Pa to je gotovo brzina svjetlosti!!! Ha, ha, ha, ha, Koja je to glupost: ulagati u nesto sto ce nakon rekonstrukcije biti jednako tako zastarjelo kao i prije nje!!!